onsdag 17 augusti 2011

Malmö för hella slannten

Idag börjades dagen på gymmet blev ett bra axel och biceps pass med ett bra tryck..

Sen var det bara hem in i duchen och sen bar det av ner till malmö med sambon, Anna och Carina det blev en hel dag i malmö kan man lungt sä, mycket shopping för dom jag hängde mest på som rådgivare till dom ;) kolla lite på ett par höst skor som jag lite hade koll på föra året med. Sen var vi inne på Onepice det var skoj, hahaha skulle ha den på mig gick rätt bra faktis kommer ut då sitter den rätt bra fast lite tajt på bicepsen, då sär hon som jobbar där du får inte lägga på dig mer muskler får då spricker den nog, av va lite svårare man ska fan lätt ha en sån var hur nice som helst!!

Imorn är det upp innan tuppen är uppe, sen jobb och direkt efter till gymmet köra bröst och triceps.
Nu har man två dagar kvar att jobba sen är det semester i en vecka sen kommer jag jobba lite halva veckor fram till Polen, då det blev fram flyttat två veckor så tog jag lite mer ledigt i veckorna innan jag ska ditt och slita, kan man lägga lite mer tid på gymmet.

Trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar