söndag 20 februari 2011

skönt söndags pass

Det blev så många som 140st som besökte igår min blogg!

Idag blev det först en pre work som jag fick prov ifrån Fitness festivalen som jag hade kvar en liten goodi bag plus en banan, sen bar det väg till gymmet körde bröst, triceps och tre sett trapps... jobbar en hel del på mina trapps då jag vill bygga på dom för att fylla ut min fram mer upp till.

Sen va det hem in med 500gram kvarg, 1ägg 6knäcke bröd med salami..
Nu ska det städas lite i källaren för att göra det lättare för flytten i mars så man inte tar med sig något som inte behövs.. man spara på för mycket helt enkelt,

Sen ikväll kommer David & Jessica hit, då de ska få lite behandling av Marie..

Imorn blir det som vanligt jobb och sen blir det ett pass efter jobb rygg på schemat imorn.

Tacos blev de till middag igår, mycket kvarg på så man får i sig mer protien

                                                               Trevlig söndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar