fredag 25 februari 2011

fullrulle på lediga dagen!

Då har man fått gjort lite på sin lediga idag..

Varit först och klippte mig hos Emir på Basic blir alltid nöjd när man går ifrån salongen vet precis vad man vill ha och fixar till det precis som man har tänkt sig..

Sen blev det köra sambon till stationen för hon skulle iväg ner till jobb i lund, och jag tog mig till Helsingborg för att inhandla mat till oss, blev tre st stopp så nu är kyl och frys fullt som de bara går att ha..

Så här såg det ut när jag kom hem med all mat som inhandlades. Plus mina 7kg kalvfärs som jag hämta från slaktaren, han blir lika glad varje gång jag kommer in :) något som inte syns med på bilderna är flacket med Kvarg från lidel

Sen blev det lite mellan mål / lunch när jag kom hem plus jag kolla på första avsnittet av Sons of Anarchy ur seson tre.
Sen tog jag mig ner till gymmet körde bröst och trapps körde jo armar med David igår så det fick bli bara bröst idag, kan sä det känns bra idag i armarna!
Lite av hur formen är idag!
Kommer skriva om min Diet så snart jag får tid hur den såg ut för mig i 6månader. Har fått förfrågan via mail om jag inte kunde dela med mig av den.

Trevlig helg på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar