lördag 19 februari 2011

Ja då!!

Ja så känns det efter jag läste Body, när jag kom hem i tors kväll, det va jo så att jag skickade in till Body Open för att se hur man kunde ställa sig mot andra plus att bli bedömd av andra som kan en hel del om sporten..

Blev 9a av 35st som stälde upp iår, som dom själva skrev så var det nog ett av dom bästa åren i startfältet så nu när man kollat efter så är jag helt klart nöjd fick mycket lovande ord av dom.

Så nu känns det bara att framtiden ligger framför mig och bara jag kan göra något bra av den!

Körde ett pass idag med, Blev Axlar och Biceps riktigt skönt pass klar på 1h så bra fart i passet, imorn blir träning igen, för har bara kört två pass dena veckan så måste hinna med tre minst nu iveckan för att komma någonstans med utveklingen av min kropp och ta den till andra höjder ;)

Omslaget som ni ska hålla koll
på om ni vill kolla på närmare på tävlingen jag va med i, plus ni får en bättre bild då ;)

Hoppas ni ser vad dom skrivit om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar