lördag 29 januari 2011

Lördag eftermiddag!

Hej på er!

Va ett litet tagsen man skrev igen, mycket jobb tröt som fan om dagarna...

Idag Blev det ett rygg och trapps pass, känndes riktigt bra nöjd med styrkan som jag har nu fast jag inte käkar kanske som jag borde göra.. borde få i mig lite mer protien om dagar så hade jag säkert haft mer kraft att ge på mina pass.. men det kommer ska bli bättre på det nu 1feb.. 

Varit å kollat på ny lägenhet igår eller ja det va ett radhus mer likt.. snyggt som fan, helt ny renoverat och ett rätt stort trädäck som man kan chilla på sommaren på nice ;) ligger en bitt utan för stan så man har det helt lungt och skönt där, lite livet på landet kan man sä.. så vi får se va som sker om det blir så att vi får den, och vi behöver bli av med den vi har nu lite snabbt för att kunna få den andra..

Imorn blir det nog ner till Malmö på Hälso och skönhets mässa, Min sambo läser jo till Hudvårds spec så hon tycker det är skoj att åka på det, så jag får med en annan inblick på det hon ska jobba med fram över och kanske man kan knytta kontakter själv till träning inom Kost som finns på plats.

Hoppas hinna hem så man hinner köra ett axel & biceps pass imorn.

Längtar så efter få nästa numer av BODY då jag får se hur jag kom i Body Open tävlingen ? så håll ögonen öppna efter nästa numer som kommer i slutet på Feb..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar