fredag 21 januari 2011

för långt mellan inläggen!

För lång tid nu mellan inläggen.. inte bra de!!

Har inte hänt för mycket, blev ett pass i ons körde bröst och triceps bra tränings värk dan efter kan jag sä..
sen där efter bar det av till frisören fixa till håret lite, sen iväg till Väla/Ikea handla in lite nya saker, alltid skoj att få köpa på sig nytt till lägenheten, hade fått ett present kort av min Bror å carro ja felix va med de med ;)

Annars är det mest jobb och försöka äta på så bra det går, har inte just nu den bästa aptiten vet inte varför..
men det kommer säkert snart får mina infall ibland då finns det inget stopp på mig

Helgen blir det träning och vila bara inget planerat alls så skönt faktis..


En bild från Dc 2010 innan pris utdelningen. Jag i mitten!
                                               Hoppas alla ni med får en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar