fredag 21 januari 2011

Fredag myss!

Nu har man precis fått i sig en Kebab pizza Extra kött ;) inte helt fel en dag som dena.. kollat finalen av The ultimate fighter med riktigt bra matcher få jag sä.. bara väntar på nästa gala ska gå som man har något att kolla på igen..

Nästan att man blir sugen på att börja träna något ? tycker att börja med mma inte det bästa kanske bättre hitta sin sport man passar in i.. som Mou thai eller kick boxning finns en hel del olika sportet inom MMA som man behöver för att bli den bästa!

Men man vill jo ge allt på gymmet varje gång man är där, kan jo lätt va man får små skador av att utföra olika kampsporter.. men jag tror faktis inte gymmet e ett ställe där många får skador ifrån, å iså fall om man lyckas med det så är det nog att man inte tänkt efter innan man rör vikten.

Själv lägger jag upp varje pass efter hjärnan och hjärtat hur pass jag känner att jag har kraft att ta ut mig på träningen.. tänker mig för kan jag pressa så mycket idag känner jag mig så laddad för det.. !?

Imorn hoppas jag på ett bra Axel å biceps pass ska bli av ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar