söndag 12 februari 2012

Med eller utan

Helgens träning..

Igår blev det axlar och biceps som fick sig en omgång.. känndes bra hade bra tryck och känsla igenom hella passet, kan jo vara för att jag nu lever i min egen värd på gymmet, nu när jag kör med hörlurrar så stänger man ute alla runt om man har bara sig själv och den musik man själv valt..
Tycker fokusen blir mycket bättre när jag tränar så.

Då jag inte hade laddat mp3 idag så fick jag köra ben utan hörlurrar och det va då jag märkte vilken skillnad det är för mig att träna med eller utan.. men ben passet gick bra och tack till gymmet som hittat en sån bra ben machin som dom gjort, ska lägga upp en bild på den, man kan sä att jag kör en istället för knäböj då mitt knä inte tillåter det som jag vill, men jag ska kämpa på och benen ska fassen va bättre och större nästa gång jag står på scen.

Annars ihelgen har vi mest kollat filmer då jag älskar att bara slappa efter gymmet och bara inte göra något alls ;)

Imorn blir det bara jobb, men tis så är det nog tillbaka till gymmet igen..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar