onsdag 1 februari 2012

då kör vi..

Då va det dax och ladda för ett rygg pass

Blir gött att träna nu när man har sin egen musik, man slipper lite att folk ska snacka med en under träningen.

Man ser nu att allt fler bloggar kommer upp och det är skoj att se att så många tränar och satsar på tävling iår, själv hoppas jag att min närmaste vän David kommer att ta sig upp på scen alltid skoj att hjälpas åt inför tävling, han va med mig under hella min diet, messa mig varje dag kolla så formen gick i rätt riktning och färg till tävlings dan, plus bakom scen, Ja allt så man kan behöva bli stötta i för tävling. Han kommer att tävla för Team Kropps nytt som är ett nytt team som satsar på med bra athleter ska bli skoj att se vad dom kan åstakomma..

nehe dax för gym!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar