lördag 21 januari 2012

Tankarna går runt runt..

fassen va dålig det har blivit på att göra inlägg.. inte bra !!

Idag blev det ett skönt ben pass börjar kunna lägga på mer vikt men jag gör det lite efter hand för att knäet ska palla med, vill kunna träna ben som vanligt.

Träningen isig går bra tycker jag, det känns bra på varje pass och nu när jag har min nya love drink under passen så blir det bara bättre ;) det är Malto 2dl plus två toppade Bcaa så klart är allt från MMsports, finns inget annat val för mig.

Under mina pass på gymmet så går jag och funderar på hur mitt upplägg ska se ut för kommande tävlingar, man får frågan nästa varje dag jag är på gymmet när jag ska äntra scenen igen, roligt att så många gilla min fysik och lyckades få fram sist. Det blir man peppad av!

Min plan som den ser ut nu är att dieten börjar i okt/nov i år och ska vara klar tills tvälingarna i april drar igång i Sve, Norge och kanske Dk ?
Allt från hur jag ska lägga upp cardion, kost, hur man ska ha råd till resor, hotell och tävlings avgift m,m

Och nu finns det mer plagg på Hwear att shoppa som mössa nu när som sär vintern ska komma till skåne med ;) bara kolla in hemsidan som ligger under mina länkar till höger ------- >

Ha en underbar Helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar