torsdag 8 september 2011

Massan börja komma

Då sitter vi med ett vars glas rött vin från Masi inte helt fel, vi firar lite att jennie klarat att göra ett bra jobb nere i hbg..

Idag var jag och mackan på gymmet körde ett bra pass, jag körde axlar som blev ett tungt pass föra veckan skrev jag att jag ökat på med vikterna och la jag på 10 kg till bara ge järnet om det ska hända något med viden ;) känns bra och classe på gymmet var mer än nöjd när han såg min form och hur jag lagt på mig massa.. ska bli skoj att se hur man ser ut efter nästa diet..

Imorn blir det inte sov morron, ska va iväg beskt bil 08,20 sen får det bli gymmet efter pallar inte pendla fram och tillbaka in till stan, ska hämtas ut packet från MM SPORTS ska bli gött med lite nya grejor jag ska få prova.

trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar